5 Responses so far.

  1. Taha says:

    bölüm için teşekkürler artık bu siteden mi upload yapıcaksın? Yakın zamanda letitbit'te tercih edilmiycek

  2. Açıkçası çok emin değilim Taha şu ara hangisine karar veremediğimden bu sitedeyim şu ara zamanla değişirse değiştiririz. Zaten şu aralar bir çok upload sitesinde sıkıntı var.

  3. Taha says:

    Anladım teşekkürler benim sorma amacımı yanlış anlama ben genelde senin 100mb'lıklardan download yapıyorum o yüzden hotfile almıştım Uploaded.to aldım ama letitbit hiç almak istemiyorum açıkcası o yüzden bi soruyim nabza göre haraket ederim demiştim.

  4. Dostum premium almana pek gerek yok boşa masraf yapma 100 mb bölüm altı üstü premium ile 5 dk da indirirsin normalle 20 dk. Bu aralar biliyorsundur doğru düzgün upload edilecek yer pek yok yakında hızlı bir internete kavuşma ihtimalim var eğer gideceğim yerdeki internette bi sorun olmazsa bol alternatifli olarak sunmayı düşünüyorum zaten.

  5. Taha says:

    yok arşiv yapıyorum o yüzden :) daha eksik bölümler var yaklaşık 100 bölüm

Yorum Gönder